dnzderin yavrum benim yazık çok geçmiş olsun, bizde de böyle başladı sonra kolları bacakları sırtı yüzü hep böyle oldu oğlum hep kaşıdı kanattı uykuda bile kendini kaşıyodu uyuyamıyodu kanda baktılar alerji değeri çok yüksek çıktı ama neye alerjisi oldugunu bilmiyoruz deri testi de yaptırmadık 3 yaşından önce yapılması tavsiye edilmiyor yanlış çıkabiliyormuş. Atopik dermatit dedi doktor. Benim aldığım önlemler vucudunu sürekli nemlendiriyorum yünlü hiçbir şey giydirmiyorum, şampuanı detertejanı vücut losyonu hepsini katkısız sensitiv alıyorum kullanıyorum birde su hiç iyi gelmiyor vucuduna çok kuruluk yapıyor onun içinde doktor mümkün olduğu kadar az banyo yaptır dedi o yüzden hafta da 1 kere banyo yaptırıyorum banyodan çıkınca hemen nemlendiricisini sürüyorum komple vucuduna. Atopik dermatit için olan hemen hemen bütün nemlendiricileri denedim en iyi geleni laroche posay experte oldu size de tavsiye ederim. Oğlum 3 aylıkken başlamıştı şuan 18 aylık. İlk aylar daha şiddetli oluyordu şimdi ilk aylara nazaran daha az oluyor ama tamamen geçmiş değil malesef. Ama bu bebeklik alerjisi de olabiliyormuş 2-3 yaşından sonra geçebiliyormuş inşallah geçer yavrularımız da🙏 çünkü geçmez kalırsa ilerde astıma çeviriyormuş malesef. Allah’ım korusun