defnemommm Merhaba 4 ay 20 günlük bir kızım var. Çok büyük bir uyku problemimiz yok şükür ama bu aralar uykusunda elini sürekli yüzüne götürüyor yada battaniyesini yüzüne çekiyor buna nasıl bir çözüm bulabilirim. Teşekkürler 🤗
Omerarda06 defnemommm aynı dertten muzdaripiz Bi çözümü yok galiba. Uyuturken bile yorgani kafasına geçiriyor oynuyor uyumuyor
NBirce defnemommm benim bebeğim de 2.5 aylık karnımda bile eli yüzünde uyurdu o yüzden hiç kundak yapamadım ama sizin öyle bi şansınız varsa kundaklayın. Bir de battaniyeyi yüzüne çekmek gibi bi huyu varsa örtmek yerine uyku Tulumu kullanabilirsiniz. En azından o konuda endişe etmezsiniz
defnemommm Senem_sygl01 uyku tulumu var ama kolunu içine alacak şekilde değil normal tulum görümcem vermişti kendi oğlunda kullanmış küçülmüş bizde var diye almadık son çare alacağım Ama 🤷🏻♀️
Mtzzeynep defnemommm benim oğlum da 4ay 18günlük aynı dertten muzdariptim yarım kundak yapmaya başladım tekrar battaniyeyle sıkıştırıyorum. Öyle uyuyor birazcıkda olsa