Derinikolu kayınvalidenizi bu konuda uyarın bence, hatta yanlış anlasilmaktan korkuyorsanız ağlayarak falan uyarın ne biliyim yanlış ki düşünüyorum ama, hani ağlaya ağlaya anne çocuğa benden bahsederken sürekli anne de, kendinle alakalı hep babanne diye vurgula, benim kızım diyerek konuşma ben bu duruma çok üzülüyorum bence sen benim ne demek istediğimi falan anlarsın gibi konuşabilirsiniz. Kaynanam bugün oğlumdan bahsederken bi konu ile alakalı benim oğlum da şöyle böyle falan dedi, bende şakayla karışık git sor bakalım annecim babanla amcana öylemiymiş falan dedim, yani senin oğullarin onlar, bu benim oğlum mesajını almıştır diye umuyorum. Biz altli ustluyuz ben calismiyorum ama babanneyle gün içinde hep beraberiz ama sizin gibi bi durum söz konusu değil bizde 11 buçuk aylık benimde, sizin yerinizde olsam bende çok üzülürdüm 😔