luluuu Bilgebilge 1 Aralık’ta tam 30 aylık oldu oğlumm. Ekim ayindan beri gidiyor. İlk günden beri de gayet sevdi. Her akşam sabah okul diye uyuyor. Gülerek gidiyor. İlk gudnen beri de faydasını gördük biz
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Bilgebilge hayır yoktu,sebeb tv idi!tv en büyük düşman kınuşmaya malasef tv kesfik tammemen kreşe koyduk
Eleftra_ Guleryuz99 aynen o yuzden diyo olabilir. Bizidede yeni yeni basladi tekli kelimeler tekrar etmeye calisiyor diyor dili dondigince ama cumle yok
Zlm Bilgebilge kreş olmasada oyun grubuna falan götürün en azından başka çocuklar görür iletişim kurarlar belki
Eleftra_ luluuu aslinda kres dusundum ama oglum cok hareketleri yasitlariyla bi araya gelince bu siralar anlamadigim bi sekilde issriyo itiyo falan aceba uyum saglarmi diye bilemedim