Kimse bir şey yazmamış. Dedikodu olsaydı en üstte olurdu konu. Ben de İnşaAllah yarın ayırıyorum sütten bildiğimi paylaşayım seninle. Donandım biraz bilgiyle😁, yeni bilgiler edinirim diye forma geldim hiç bir şey yok😒. Yarın ay takvimine göre saat 11:30 dan 17:30 a kadar enerji yüksek oluyor 17 Aralık’ta da var araştır bir ay takvimini sevgiyle şefkatle bir çok rahatça ayıran insan var travma olmadan. Önce güzel bir niyet ediyorsun sonra konuşa konuşa çocuğunla ayırıyorsun sütten güzellikle sabırla deneyeceğim İnşaAllah kolay olur.