smyra5838 Bugun bebeğim çok huysuz memeyi emmiyor çok ağlıyor verince emmiyor sebebi nedir acaba yardım edin😕mama vermeye çalıştım onu da tutmuyor!
benkosarim smyra5838 dil bağı olabilir benim kızimda çok huysuzlaniyordu dil bağı varmış silikon uç ile emiyor doktor dedi
Meltem2611 smyra5838 meme reddi olabilir. Ya da hastaysa. Size söylediğim yöntemi uygularsanız. Geri emer bebeğiniz. Normal emzirme pozisyonu alın. Ama bu sefer ayakta ve yürüyerek emzirin. Ben böyle döndürdüm emmeye.
Busra9440 Uykudayken vermeye çalışın alıyorsa meme reddi yaşıyordur, pes etmeyin bir süre sonra geçiyor
benkosarim smyra5838 yani dil bağı sebebiyle boğazına süt kaçıyor memeyi kavrayamiyor ememiyor huysuzlaniyor aç kalıyor videolara bir bakın dilinin altina da bakın varsa çocuk cerrahi bakıyor bu alana
benkosarim smyra5838 silikon.uc var eczanede bir de onu alıp meme ucuna takio verin belki o şekilde emer
asli_asli Meltem2611 ayy oğlum uyansin bende deneyeyim İnşaAllah emer kaç gündür helak oldum ağlamaktan sütüm azaldı
Meltem2611 smyra5838 rica ederim çok mutlu oldum. Benim de ilk bebeğim. Kendim deneye deneye öğrendim.
Meltem2611 asli_asli inşallah biraz sabırlı olun. Emzirmek her zaman normal beslenmeden daha kolay ve pratik.