Bugleminannesii Çok elektrik yakiyomu memnun musunuz güzel ısıtıyor mu banyom büyük de bebeği yıkarken kullanmak için düşündim
Nurer Bugleminannesii bende yeni sipariş verdim yorumlara bakarak inşallah güzeldir. Bende şurada bekleyeyim.
Birkucukeylulmeselesi Bugleminannesii ufodan çok daha etkili koca salonu ısıtıyordu kapatınca da hemen ısı gitmiyor elektriğide etkiliyor etkilemiyor demek yanlış olur
Asym33 Bugleminannesii İlk evlendendigimde doğal gaz yoktu benim için hayat kurtardı içeriyi çok güzel ısitiyor küçük olunca odadan odaya taşıyordum ozamanlar elektrik bukadr pahalı değildi orta düzey geliyordu banyoda bebeğin için kullanacaksan çok fazla yakacağını düşünmüyorum canım
1morportakal Bugleminannesii Ben birkaç yıl önce işyerimde kullanmıştım ve çok güzel ısıtıyordu büromu
EsraCkrr Bebeğim bir aylık arkaşımın önerisi ile almıştım. Bence hiç düşünmeden alın. Ufacık bir alet ama içerisini hamam gibi yapıyor.