Zehra034 Kızlar 40ım çıktı normal doğum yaptım ara sıra sizlamalarım var ve akıntım var haliyle cinsellik işin icine girecek kadın hastalıkları ve doğumdan gebe polikliniğine mi gideceğim
Fulyaaa1 Zehra034 doğum yaptığınız doktora görünseniz daha iyi olur ben öyle yapmıştım ki kendisi demişti 40 çıkınca gel diye. A bu ara da devletse doktor girmiyor o yüzden mi sordunuz acaba
tosbikannesiiiiiii Zehra034 hayır canm sadecr kadın hastalıkları yazana alacaksın gebe polikliniği gebeysen bakar sadece
Zehra034 Fulyaaa1 devlette doğurdum hangi doktor bilmiyorum haliyle ne yazık ki kendime özel doktorum yok ulaşabileceğim