[silindi] evet sabh baktigmda hesabimdaydi
Cihangiriinannesii ziraat bankasi karti kullaniyorum dun aktarmistm hesaba bugun gecti. Yakinimda atm yok ama cumartesi gunu gidip cekicem onu hesaptan.Atm veya cogu yer uzak bize karttn cok nakit lazm oluyo o yuzdn kartta tutmayi düşünmüyorum cekicm inş gidebilirsm cumartesi.Tesekkurler