Begumazraidil
Henüz hazır değildir. Dert etmeyin hiç. Benim kızım 16 aylıkken başladı. 12 aydan itibaren hep Koltuk kenarında, tutunarak yürüme falan oluyordu fakat çok temkinliydi, yürürken düşeceğim diye korkuyordu hep. Cesaretini toplayınca yürümeye başladı zaten. Merak etmeyin. Bir elinden tutun gezdirin. Öyle öyle alışacaktır.