Mom098 ya kalıcı ojeyi evlenmeden önce yaptırdım çok güzel hiç zedelenmedi bile rahat ama protez tırnağı kim kullansa ya mantar oluyor hava ve su giriyor arasına açılıyor, yada tırnağı inceliyor daha protezden başka şansı kalmıyor. Abdest tamamen kişinin inancı ile alakalı ona karışmak birşey demek bana düşmez ama tırnağa zarar verdiği belli