Baharyagmurux Kızlar merhaba banada ilk defa bu ay cıktı para gözüküyor ama yaninda 00000 nolu hesabiniza yatacaktır yaziyor benim girdigim ibanami yatar yoksa ptt kartı var ona mı yatıcak anlamadım yazan no iban degil kafam karıştı
motherthea Baharyagmurux siz iban mı girmiştiniz benim ptt kartım var ona yatıyor keşke yapmasaydınız iban girmeseydiniz ptt karta yatardı
Baharyagmurux motherthea başvururken iban istiyor oraya iban yazdım ama birde 2 sene oncesine ait ptt karti var pandemide 1000 tl yatmisti ona ama sifresini bile bilmiyoruz ibana yatması bizim icin daha iyi olurdu
Brutal-Betty Baharyagmurux PTT kartı varsa ona yatıyor bende iban yazmıştım ama ibana yatmadı PTT karta yattı
motherthea Baharyagmurux ptt kart şifremi unuttum derseniz hemen yeni şifre veriyorlar ptt den size gişeden telefona arıyorlar
sehnaz3466 Kızlar geçen ay eşimin hesabına yattı aile destek ödemesi bu ayda yatıyor mu ya da ne kadar süreli bilginşz var mı biz ilk kez alıyoruz bu ay henüz yatan bişi olmadı da ondan
3bebeli_ana Ballkizimm ben hiç birini yazmadım canım eşimin üstüne hepsi bana çıktı sadece ben doğalgaz için ayrı başvuru yapmıştım onu n için aradılar abonelik numaraini doğrulamak için başkada yok
Havva66 Parasını çekebilen var mı bugün ödeme hazırdır yazıyor sosyal yardım bilgileri sorgulamada ama PTT kurum ödemelerinde de yarın hesaba aktarılacaktır yazıyor
Brutal-Betty Umutali04 şart derken şans valla evi olana da çıkıyor kira da oturana çıkmıyor şansınızı deneyin