Elifterzii Dilanarya Ne kadar sık emzirirseniz o kadar çok süt üretilir. Bir de en önemlisi uyku ve dinlenmek. Ama pek mümkün olmuyor bu 🤷🏻♀️
Busbus03 Pinar9 humana bende her gün sabah akşam içiyorum şuan ondan öncede humana ve ebebekteki promalt dönüşümlü içiyordum 2 ondan 2 ondan gaz yapmıyor bana hatta tam tersi gazı alıyor hem bana hem bebeğe ve uyku yapıyor diğer promalt daha çok yarıyo
Dilanarya Elifterzii şuan meme reddi yaşıyoruz ayakta zıplayarak pekte mümkün olmuyor dişleri kaşındığı için emmekte istemiyor korkuyorum kesilicek diye