Sinem66 Bebeğim 8 aylık şifayı kaptı genzi tıkalı öksürük ateş ne ararsanız var yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz ateşimiz düşüp tekrar tekrar çıkıyor
merve5561 Sinem66 2 aydır geçmiyor 1 hafta iyiler 3 hafta hastalar burun akıntısı hiç geçmiyor zaten sarı sarı akıyor burunları valla tiksindim kıştan ne zaman geçecek bu öksürük burun akıntısı bekliyorum
Sinem66 merve5561 bizimde öyle hem akıntı var hem tıkalı nasıl oluyor anlam bile veremiyorum çok geçmiş olsun
Sinem66 Busbus03 ateş düşürücü kullandınız mı dünden beri kullanıyoruz biz çok tergin oluyorum bu kadar kullanmaya
Busbus03 Sinem66 calpol kullandık ama fayda etmiyor tek başına bir calpol bir fitil ateş düşürücü olarak kullandık 4 saatte 1 hatta 3 aylık kullandık 2 gün
Sinem66 merve5561 öyle gözüküyor dün acildeki hemşire 100 geçik çocuk bebek geldi ateşler hep 39 40 dedi insan korkuyor