Merhaba eşim kavgadan cezaevinde 2 dosyadan toplam 1 sene cezası var 3 cocugumla tek yasiyorum belediyeden bakanliktan falan yardım oluyormu nerelere basvuru yapmam gerekiyor ve af veya ceza indirimi gibi yasalar çıkacakmi merak ediyorum bilgisi olan yazabilirmi lütfen