Aysun5455 Nereleregidem teşekkür ederim ama ben 2 kez verdim inşallah bişey olmaz netten baktım 2 veye 3 kez ek gıda verilebilir yazıyordu ama emin olamadım
Nereleregidem Aysun5455 tadım yaptınız mı. Doktor bana tadımı bitirdikten sonra bir öğün olarak verebilirsin dedi
Feyzosumunannesi Aysun5455 ben her zaman 2 öğün verdim bebegım suan 6 ay 22 gunluk 5 ay 10 gunlukken basladık. Smdı öğlen 1 ile 3 arası çorba aksam 6 da da bız yemek yerken meyveli yogurt yapıp verıyorum
Aysun5455 Nereleregidem evet 4.5 aylıkken başlattı doktorum emziriyordum ama mamada veriyordum doktorum başlayabilirsin dedi patates havuç kabuk peynir yumurta yogurt falan verdim ıspanak vermeye başladım erkenmi bilmiyorum ama
Aysun5455 Feyzosumunannesi ay sevindim bişey olamamasına bende cok korktum dokunurmu diye bugun kabak verdim akşamda yogurtla ıspanak verdim ama ıspanak için erkenmi