Bahar28 bana kalırsa ses yükseltmeyen anne yok da bu olağan dil olmamalı diye düşünüyor ve kendi anneliğimde uygulamaya çalışıyorum. Görmezden gelin, tehlikeli şeyler ortadan kaldırın alternatif sunun ve kendi günlük yaşantınıza ortak edin. Sesimizi ne kadar az yükseltirsek yükseltmemiz gerektiğinde o kadar anlamlı olur diye düşünüyorum. Umarım herşey gönlünüzce olur 💐