Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 ay 20 günlük.
Uzun zamandır gaz sorunumuz var,eskiden memeyle savaşırdı.Fakat son günlerde emerken kalkmaya çalışıyor nerdeyse kaçacak elinden gelse kıpkırmızı olup geriyor kendini, gaz almaya çalışıyorum omzuma koyduğumda kendini geri itiyor ağlıyor,dizime yatırıp almaya çalışırsam da .Karnından rahatsız sanki.
Ağlayıp iyice katılıyor bazen.Gazın bu zamana bitmesi gerekmiyor mu? Bir de acaba gaz alırken zarar vermis olabilir miyiz diye korktum göğüs kafesi mi acıyor acaba yoksa midesi mi anlam veremiyorum.
Doktora gideceğim fakat randevuları dolu .Sizce gazdan mıdır?