Kizlar merhaba kac gündür hastaydım muhtemelen benden 5 aylık bebeğime geçti 2 gün önce ateşledi ve acile götürdüm. Boğazında kızarıklık var dedi antibiyotik ateş düşürücü verdi ateşi normallesince ateş düşürücü bıraktım antibiyotik kullanıyorum. Aynı zamanda öksürük başladı. Ve ishal oldu mormal mi bu ishal durumu başına gelen var mı? Öksürük için prospan kullanıyorum başka ne yapabilirim? Antibiyotigi kesmelimiyim doktor ne zaman keseceğimi söylemedi doktora tekrar mı gideyim. Lütfen yardımcı olun