vera66 bizde krese basladik baslayali anlattiginiz gibiyiz. Bigun okulunnmudurrsiyle konustuk, kolonya ve maske istediker verdim, bi muddet maske kullanacaklarmis. Cok hasta olan iyilesene kadar okula gonderilmeyecekmis. Yani iki gunde bir serum yiyo kizim yavrum, bi duzelemedik.