Kuzeyannesi35 Kızlar bebeğinde biyotınqz eksıklığı olan anneler var mı bızım değer %26 cıktı kontrolumuze daha var cok mu dusuk yada tasıyıcı mı olutor bu durumda bılgısı olan var mı
[silindi] Kuzeyannesi35 kaç aylık ve hangi kontrolde yapılıyor bu testler kan almalar bende bilgilenmek istiyorum
Canparem35 Kuzeyannesi35 deger olarak bilmiyorum ama gecen gun topuk kaninda bizimde eksik cikti hastanede kan verdik sonuçlar cikana kadar ilac kullaniyoruz korkulacak bi durum degil doktorun dedigi bu bi hastalık degil vitamin eksikliği korkmayın belkide sonuclar hatalidir ben bizim icinde oyle oldugunu dusunuyorum