Nisaask ay valla şu belli yaş üstü aile yakınları da sırf 20-30 yıl önce kendi çocuklarını büyüttü diye bilirkişi gibi davranmasın. Birçoğu zaten zamanında bizim gibi adım adım çocuk gelişimi takip etmemiş. Etse bile insan unutuyor. Benim kızım 3 yaşını daha yeni geçti vallahi bazı hallerini ben bile unutmuşum. Kaldı ki aradan onca zaman geçmiş. Ayrıca 19 aylık bebek daha ne bekliyorlar anlamadım.