Sevgili anneler merhaba
Kızım 28 aralıkta 2 yaşına girecek. Son 2 3 haftadır huyu değişti. 2 yaş sendromu deniyor evet farkındayım ama bazı davranışları beni tedirgin ediyor. En çok takıldığım, örneğin uyuyacak babaannesi benimle odadaysa babaanne uyutsun diyor ben çıkacağım anne kalsın diyor döngü şeklinde ağlayarak devam. Ya da bir şey istiyor ver diyor uzatıyorum hayır istemiyorum diyor hep ağlayarak bu da döngü gibi veriyorum verme , vermiyorum ver…. Yani kriz geçiriyorum artık. Sizde de bu durum var mı? Cidden merak ediyorum.