Ben de çok çektim ilk zamanlar ne duyduysam sürdüm deve yağı, tahin yağı,ayva çekirdeği yağı, zeytinyağ ve eczaneden aldığım türlü türlü merhemler ama hemen geçmesede en azından beni rahatlatan kantaron yağı oldu sürekli sürdüm emzireceğimde ıslak bezle sildim sonra yine sonra yine😊en çokta gümüş kapaklardan fayda gördüm biraz pahalı ama o acıyı çekerken fiyatını düşünmüyorsun bile😬