Bebekler sadece doymak için emmezler annesi, senin sıcaklığını hissetmek içinde emmek istiyor senden ayrılmak istemedigi için de ağlıyor. Biz 5 6 günlükken acile gitmiştik sariliktan dolayı hastaneden geldikten sonra 4 5 saat göğsümde durmak istedi. Aldığım dakika feryat figan ağladı.