eymenefe35 kubrella bebeğim 4 buçuk aylık biz kullanıyoruz ve çok faydasını gördük balgamı söküyo kesinlikle burun tıkanıklığını açıyo sabah akşam yarım çay kaşığı veriyorum
livanurvealpinannesi61 eymenefe35 4.5 aylık bebeğe udi hindi yağı kullanılmaz uzmanlar çocuklara bile önermiyor udi hindi yağını.
eymenefe35 livanurvealpinannesi61 siz balgamdan boğulan zorla nefes alan ilaçların fayda etmediği bi zamanınız olursa ki inşallah olmaz bebeğinizi öyle karşıdan izleyin o zaman hanımefendi bazen alternatif çareler aramak zorunda kalıyoruz anne olarak kimse istemez bebeğinin kötülüğünü karşıdan doktorlar böyle diyor diye ahkam kesmek çok kolay
eymenefe35 kubrella nerdeyse 3 aydır kullanıyorum ben hasta olcak gibiyse 3 gün düzenli olarak günde 1 çay kaşığı veriyorum
livanurvealpinannesi61 eymenefe35 antibiyotik balgam söktürücü ve hava kullandık düzeldi.koyun yünü denediniz mi hiç?
eymenefe35 livanurvealpinannesi61 evet denedim sizin kadar bizde araştırıyoruz uzmanları takip ediyoruz udi hindi yağınızda uzman tavsiyesiyle içeriğini araştırarak kullandım
livanurvealpinannesi61 eymenefe35 udi hindi yağını satan kişiler 2 yaş altına önermiyor o yüzden söyledim