Merhaba hanımlar doğumdan önce panik atak ve aksiyete vardı bende.hamile kaldığımı ogrenince ilaçları bıraktım çok şükür kullanma gereği oluşturacak durum olmadı.ama doğum ysptik şuan yine duygu degisimleri başladı.emzirirken antidepresan kullanan varmı