1morportakal Kızlar merhaba. Rotavirüs aşıları hakkında birçok görüş ve post görüyorum ama menenjit aşıları pek konuşulmuyor. Menenjit aşılarınızı yaptırmıyor musunuz? Yaptırmıyorsanız neden yaptırmıyorsunuz?
birminikbebekannesi 1morportakal biz ayımızı bekliyoruz yaptırıcaz bence önemli aşılar yaptırılmalı rota olduk menenjit bekliyoruz
Elisa34 1morportakal iki farklı doktora gittik biri 1 yaş öncesi önerdi diğeri 9 ay aşısından sonra başlayalım. Dedi çok kararsız kaldık ama yaşından sonra yaptırmayı düşünüyoruz daha mantıklı geldi
eymenefe35 1morportakal doktorumuz 6.aydan sonra menenjit aşısını yaparız dedi bizde zamanını bekliyoruz yaptırıcaz kesinlikle
1morportakal birminikbebekannesi 3. Ayda biz de hem rotavirüs aşısını yaptırdık hem de Avrupa tipi menenjit aşısına başladık
1morportakal Elisa34 Biz 3. aydan başladık. Sanırım bu aşıyla ilgili doktorlarda görüş farklılıkları var
1morportakal eymenefe35 Biz de doktorumuzun tavsiyesiyle 3. ayda başladık avrupa tipine asya tipi de ayriyeten yapılacak toplamda 5 doz olacak şekilde yani
menek16 1morportakal rota yaptırdık menenjit bexsero ilk dozumuza 3. ayımızda başladık bi doktor 1 yas önerdi ama asıl takipli doktorumuz 3. ay demişti ki bence de önemli olan 1 yaş öncesi başlamak çünkü bagısıklık sistemleri daha düşük zayıf oluyor