Kızlar Kızım 11 aylık cumartesi gecesi ateşi çıktı calpol verdim düştü sabah tekrar vardı ve o gunden beridir sürekli atesleniyor 3 saatte bir şurup veriyorum ilacı etkisi geçene kadar bugün sabah 39.7 ateşi vardı duş aldırdım şurup verdim düştü şimdiye kadar bişey yoktu şimdi uyuyor baktım tekrar çıkmış başında boynunda ateşi yok ama koltuk altı ve göğsünde var şu an koltuk altı 38 derece ne yapacağımı neden böyle olduğunu da bilmiyorum perşembe hastaneye gitmiştik nefes kesintisi vardı doktor idrar yolu enfeksiyonu var dedi ilaca basladim ama cumartesi aksami ateşlendi doktorun numarası da yok bende sormak için