S_seylek60 aptamil ve hipp alın. Ikisi ilave şekersiz. Diğerlerinde ekstra şeker var tavsiye etmem. Benim bebegominde 5. Aydan sonra yavaşladı sürekli boya gidiyo yese de şuan 8 ay 6 günlük 7.280 gram cıktı bugün. Kiloya takılmıyorum zaten.saglikli olması yetiyor bana. Ben akşamları muhallebi olarak veriyorum sütlü pirinçli olanı.