Lansinoh elektrikli makine kutusunun içinden çıkan biberonu kullanıyorum 3 aydır ama kapağı tam oturmuyor ve sürekli bebeğim içerken kapağı atıyo bütün süt üzerine dökülüyo bunu yaşıyo musunuz sizde bir çözüm buldunuz mu ? Biberonun kapağını bile kapatınca icindeki emzik yamuluyor