Brcnclha Sevgili anneler 4.aydayız ve diş eti kaşıntısı çok huzursuz ediyor uyurken bile elini ağzına götürüyor tetagil kullanıyoruz ama çözüm olmadı lütfen öneride bulunun ne çare oldu 😔