Glsmm4 Mavininbiri Mavininbiri merhaba benim eşimde memur bende çalişmiyorum ben alamadım siz nasıl aldınız acaba
Nurdan2828 Minik-1 bende süt parası olarak başvurdum ama postaneden bir kere alınıyormuş bu nasıl oluyor acaba
Minik-1 Nurdan2828 ben çalışmıyorum ama çok eşi sigortalı olanda alabiliyormuş diye duydum da e devletten başvuru yerini bulamadım😂
Mavininbiri Nurdan2828 Hayır bir kere değil doğum parası 1 kere ama süt parası her ay alınıyor 18 sene boyunca alacakmışım
Dyldrm Mavininbiri şaka yapıyorsun?? Ben bir segerliğe mahsus sandım aldım emzirme ödeneğin 2020 yılında 200 TL civarı bişeydi.. Çalışan biriydim acaba ondan mı vermediler her ay bana. Şimdi ikinci gebeliğim bu her ay alabilir miyiz yani emzirme ödeneği
defnes32 Minik-1 benim bebeğim zaten 18 ay şimdi başvursam çıkar mı veya geriye dönük bi ödeme yapılır mı
Minik-1 defnes32 144 ü arayıp bilgi alabilirsin o konuda bir bilgim yok bugün bende arayacaktım da bebeğim durmadı vaktim olmadı bende bilen vardır diye buraya yazdım