Emirrr Herkese mutlu hafta sonları diliyorum öncelikle 5 Aylik bebeğim var kızlar malesef sadece mamayla besleniyo ve mamayla beslenen bebeklerin kilo alımı iyi olur diye biliyorm ama bizim ki 7.250 gr bana az geliyo ve moralimi bozuyorum 6 ay kontrolümüzde doktora da sorcm sizce nasıl mamayla beslenmesine rağmen az değil mi kilosu
busra37 Emirrr tövbee 😆 canım sende ben gibisin 😆 çocuğun kilosu maşaAllah çok iyi benim kızım 6aylık 8.700 banada az feliyo millet bana kızıyo ama şükür ikimizinde bebişi iyi kiloda
Dygogz Emirrr Kac kilo olsa bize yetmez ama bebeginizin kilosu gayet iyi 5 aylik 9 10 kilo olmamali zaten degil mi :)