AslanBebeginAnnesi Merhabalar 🥰 bir buçuk aylık bebeğime prima 2 numara bez kullanıyorum. Üç numara beze ne zaman geçmeliyim kızlar ne dersiniz siz ne zaman geçtiniz veya ne zaman geçmeyi düşünüyorsunuz 💜
BihterZiyagil_ AslanBebeginAnnesi küçük geldiğini hissettiğinde geçebilirsin. Ben 1 aylıkken 3 numara kullanıyordum. Kiloya göre de değişiyor
Miniz AslanBebeginAnnesi markadan markayada değişir. Biz molfix 2 numaradayız bir paketim kaldı oda bitsin 3 e geçicem. Elimde 3 numaralar var sanki daha rahat ediyor onda. Bence geçebilirsiniz. Bebeğim bir hafta önce 5 kilo idi.
AslanBebeginAnnesi BihterZiyagil_ benim bebişim 5 kg şu an canım ama 2 numara şu an sıkmıyor gibi bence sanki. İki üç paket alıp stok yapacağız ama kaç beden alsam bilemedim 🤷🏻♀️
Deletedmom_62 AslanBebeginAnnesi 3 numara stok yapabilirsin. Ben 2 aylıkken 3 numaraya geçtim o zaman 5 kilo 70 gr dı şuan 3.5 aylık hâlâ 3 teyiz. 1 ay daha da kullanırız