ceylanguller
Oğlum 4 aylık olacak, bizde emmede ve uykuda nefes alamama sorunu yaşıyoruz.
serum fizyolojik ve otribebe kullanıyorum.
Sabah uyandığında ve akşam uyumadan önce olmak üzere 2 kez uyguluyoruz.
Birer damla serum fizyolojik damlatıyoruz. Ters çevirip sırtına minik pıtpıtlar yapıyorum. Fazla su gidiyor.
Sonra da ortibebe ile çekiyorum.