Kızımda bende hastayız
Zaten kendimle ilgilenemiyorum doğru düzgün bebeğinden..
Şuruplarını içiriyorum ,oda buhar makinesi var onu kullanıyorum,burun spreyi -fizyolojik serum kullanıyorum,evi havalandiriyorum
Uyuduğu odaya karanfilli soğan koyuyorum
Ayaklarının altına sarımsaklı zeytin yağı sürüyorum lakin bı geçmedi gitti şu grip
İnanın hiç durmuyorum çok nazlı 😞 destekçimde yok ..
Başka ne yapabilirim
Boğazında balgam var , öksürüyor ve burnu akıyor