D1234 ya çok tabi ama mesela ben aynı şekil yaktım 500 geldi ,bu faturaları ya belediyeler ya da gazın sağlandığı şirketlerden kaynaklı ucuz pahalı olayı var ,ben 800 öderken muhtemelen siz 1000 kusurları ödeyeceksiniz aynı kullanıma,neyden farkediyor bilmiyorum ama bölge bölge değişiyor bu faturalama meselesi bence