Htctrgyblg Merhaba kizlar, bebeğim 9. Ayin içinde. Adana ya kayinvalidemlerin yanindayken asi oldu. Menenjit falan.Oradaki hemşire hanım 9.ayda biz kızamık aşısı yapıyoruz dedi.istanbul da yaşıyoruz. Şimdi asm ye sordum 1 yaşında yapicaz dedi. Siz ne yaptınız?
Fulyaaa1 Htctrgyblg merhaba bu durum saglık ocağından ocağına değişiyor nedense biz de 9 aylığız bizi de çağırdılar kızamık aşısı 2 doz olmuş kimi saglık Ocagı uyguluyor kimisi yapmıyor değişik bi durum
ppzeynep Htctrgyblg Yaptırmadım, yaptırmayacağım. Diğer aşıları bile mecburiyetten yaptırıyorum. Bir aşı eksik olsun. 9.ay kızamık aşısının ön dozu. Yarım doz yapılıyor.
Noname21 Htctrgyblg normalde bir yaşında yapılıyor ama salgın vardı bir dönem erkene çektişer ben 1 yaşında yaptırdım
Zeynep1903 Bende henüz yaptırmadım. Saglık ocagı aradı 11. Aya kadar vakti var dedi zaten zorunlu degil kampanya aşısı oldugunu söyledi 10. Aya girdik götürücem insallah.
havuclukekim Şöyle ki ; bulunduğunuz mahallenin etnik kökenine göre aşıyı öne çekiyorlar mesela bizim mahallede Suriyeli çok çok fazla olduğu için 12.ayda olacak olan aşıyı 9.aya çektiler hemşirenin açıklaması buydu araştırdım gerçekten sebep buymuş. Zannımda aşılar ihmal edilmemeli 9 aylık olsun hemen götüreceğim ben
Rez Htctrgyblg uygulama ne zaman yapılması gerektiği yazıyor ben zamanında yaptırdım uygulama ve sağlık Ocağı uyumlu gidiyor şimdiye kadar soru işaretim olmadı