Ben farabi hastanesinden beri bizi takip eden Dr. Harun beyi öneriyorum. kesinlikle kendisi de eşi şükran hanım da çok ilgili doktorlar karı koca ikisi de çocuk doktoru . farabide de odaları yan yanaydı zaten hatırlıyorum . ne zaman gitti isek bizi asla geri çevirmediler ve mükemmel ilgileniyorlar. her sorumuza anlayacağız şekilde yanıt veriyorlar. şimdi Gebzede muayanehane açmışlar geçtiğimiz ay gittik. 30 dakikadan fazla muayene etti. bebeklik takibine yine onlarla devam etmeyi düşünüyorum. muayenehanede özel aşılarıda yapıyorlar. tahlilde alıyorlar. hatta biz oradayken bir beyefendi ozon tedavisinden çıkıyordu asistanına sordum hocaların aynı zamanda ozon tedavisi mezoterapi akupunktur yapma yetkileri ve ruhsatları varmış. yani muayenehane küçük bir hastane arkadaşlar. denemenizi tavsiye ederim