_isabella Arkadaşlar 27 aylik cocuga saglik ocagi ne asisi yapiyor. Hemsire cagiriyor. İnternetten baktim 24. Aydan ilkokula kdr asi yok. Bilgisi olan varmi lutfen bilenler cevap verebilirmi.
Noname21 _isabella sağlık ocağı asısı yok o ayda 2 yasta hepatit son dozu var o kadar E nabızdan bakın
Sblatc _isabella ne aşısı olduğunu sordunuz mu? Covit zamanları bebeklere aileden habersiz aşı yapıyolarmış sonra bi prof çıkıp açıklama yapmıştı ya yanlışlıkla yaptık ama faydasını gördük diye. Kimseye güvenmiyorum ben bu yüzden
Balkupum2505 _isabella bize en son 2 yasinda yapildi sonrasinda rutin kontroller icin gün verildi ve 4 yasa kadar aşı yok dendi
_isabella Noname21 evet baktım e nabizdan. Emin olamadim ondan sorayim dedim. İnternette de bu ayda asi yok. O zaman gitmeyecegim.
Noname21 _isabella sağlık ocağı gitsen ne aşısı vuracak niye insanları arayıp yanlış yönlendiriyor Sen bilinçlisin başkası gitse hangi saçma aşıyı vuracak Bence bir sor uyar
_isabella Zlm yok takip degil. Kagida not dusmus. 7aralik adi diye.Ben asidan sonra oglum cok agliyordu. Hic dalginliktan sormak aklima gelmedi
_isabella Sblatc ay ciddimisiniz. Ben soramadim. Oglum cok agliyordu. Onunla ilgilenirken kağıda 7 aralik asi diye yazip asi defterinin icine koymus.
Aysegul93 _isabella ben hemşireyim şu an bende bilemedim güncel aşı takviminde aşı göremedim 27.ayda. 24.ay sonunda var o kadar
_isabella Noname21 beni bi numaradan daha once aramisti asi icin kaydetmistim. Ama o telefonu ariyorum kapali.
Nessozz _isabella unutmuştur bence. Bziim de yarın aşımız var herkese aynı gün veriyorlar ya size de yanlışıkla yazmıştır diye düşünüyorum.