busraduru1 bizim de yumurta alerjimiz var. 9. Ayda aşı olmadık. Zaten kızamık içeren kkk aşısı bu. 2020 öncesine kadar sadece 1 yaşta vuruluyordu. Suriyelilerden kaynaklı görülme oranı arttığı için bazı illerde 9. Ayda da bu aşıyı eklediler. Ama koruması yeterli değil sınırlı. Bu yüzden vurdurmasanız da oluyormuş hatta yani bir dönem aşı bittiği için 6 ay kadar bu aşı yine uygulanmamış zorunlu değil yani alerjisi olsa da olmasa da. 1 yaşında ki kkk aşısı tek başına yetiyor. 1 yaşında hastanede gözetim altında vurulduk bir sorun yaşamadık