Kızlar kızım gece üstünü açıyor bu sefer de teri soğuyor üşüyor. Göğsü sırtı çok soğuktu. 2 ayda 2 kez hasta oldu. Odamız 20 22 derece arası oluyor. İnternetten araştırdım sonra da uygun fiyatlı pamuk pazen bir tulum buldum. 1.2 tog kalınlığında. İçine ince bir pijama takımı giudirince sıcak olurmuş galiba ama size sormak istedim bu oda sıcaklığına bu tog yeter mi