Eslinaninannesi sezaryan arası en az 2 sene olması gerekiyor ben 3 senede 3 sezaryan oldum resmen orası ayrı
İlk sezaryabım muhteşemdi 2.de atoni kanaması geçirdim ölümden döndüm sonrasında dikiş açılması falan yaşadım 40 gün yataktan kalkamadım 3.de gebeliğin sonlarına doğru hep hataanede yattım dikişlerim çok acıdı ben hep 2.bu kadar kötüyse 3.de hiç kalkamam diyodum ama ilk sezaryanımdan bile çabuk toparladım kanamam için önceden önlemler alındı falan gayet güzel geçmişti korktuğum gibi olmadi hiçbişey ama doktorum bu sefer daha ameliyathanedeylen bak en az bari 2 sene kalmamaya bak dokuların çok zarar görmüş zor diktim dedi