100710 o aylarda uyandırmanıza gerek yok ki, ilk doğduğunda sarılık olmaması için gerekliydi 2 saatte bir uyandırıp emzirmek. 1.5 aydan sonra uyuyan çocuğu beslemek için uyandırmayın diyor doktorlar, kendi acıkınca uyanır ağlar veya mızırdanır zaten. 3 aylık benim bebeğimde, kendi uyanınca emziririm her zaman.