Zor olur çünkü belli bir süre ön tarafa çok eğilmemek ağırlık kaldırmamsk gerekiyor bebeğinizi emzirmeniz kaldırmanız sıkıntı olur bende olmak istiyorum o yüzden araştırıyorum ben olmadım ama abim annem dahil çevremde çok kişi oldu onlardan biliyorum bir iki sene ertelemenizi öneririm