Arkadaşlar oğlum ocakta 2 yaşayacak, ek gıdaya başlayana kadar sadece anne sütü aldı ek gıdaya başlayınca da anne sütü + ek gıda olarak gittik ancak 1 yaşına gelince tek göğsümü bırakıp sadece tek göğsümü emer oldu ne yaptıysam bıraktığı göğsümü almadı . 1 yaşından şimdiye kadar da tek göğüs emerek geldik sorun şu ki bıraktığı göğsüm giderek küçüldü hamilelik öncesi de zaten büyük değildi göğüslerim ama şimdi bıraktığı göğsüm eskisinden bile küçüldü nerdeyse dümdüz oldu. Emdiği göğsümde büyük kaldı yanı sütyenle bile bariz şekilde fark ediliyor birinin büyük birinin küçük olduğu bu da beni düşündürüyor acaba sağlıkla ilgili bi problem mi var diye bunun çözümü var mı doktor olarak hangi bölüme gitmeliyim ya da başına gelen duyan var mı yardımcı olacak birisi olursa sevinirim