Bebeğim 6 aylık sürekli kusuyor doğduğundan beri doktor bu ay yazdı artık toz halinde olanı bebekler içinmiş ama bulunmuyor o yüzden size şurup yazıcam dedi aldık ama bir işe yaradığını sanmıyorum bebeğim hala kusuyor zaten tadını da hiç sevmiyor zorla içiriyorum