Merhabalar kızım 2 ay 26 günlük..doğduğundan bu yana temas bağımlısı bizde tabi istediği teması veriyoruz tadını çıkarıyoruz başta emzirme yastığında uyuyordu 40 dk bekliyordum derin uyuduktan sonra yatağına alıyordum bazen 5 saat bile uyuduğu oluyordu ama öğle uykuları hep kısaydı 20-40 dk arası.. 40. dan sonra öğle uykularını kanguru da yapmaya başladık içinde 2-3 saat günde 2-3 kez uyuyor 4. Ayı bitene kadar dişimizi sıkarız diyoruz ama bu sefer de geceler çok zor olmaya başladı uyku aralıklarını takip ediyoruz esnediği gibi hazırlıyoruz uykuya ama bu sefer memeyi çekip bırakıyor bir önce ki emmesi üzerinden anca 1 saat bile geçmiyor çünkü uykuya asla geçemiyor kolay kolay.. eşim squat hareketleri ile uyutuyor bu aralar atak dönemi umarım ondandır neyse ki uyutup yanıma koyuyor(artık yanımda uyuyor) bu sefer sabaha kadar dalıyor mememi biraz emiyor geri bırakıyor kısır döngü süt fazlalığını kusuyor 4-5 gibi bazen uyanıyor gülüyor altını değişiyorum gülüyor ama esniyor tekrar memede uyuyor çocuk desteksiz uyuyamadığı için bende sürekli göğsümü verdiğim kendimi kötü hissediyorum o eski derin gece uykuları yok normal mi ne yapmalıyım uyku eğitmenleri ilk 4,5 ay nasıl isterse öyle uyusun diyorlar bilemiyorum iyilik yapalım derken kötülük mü yapıyoruz:(