Kızlar lcw den yanlışlıkla 2,5 tog uyku tulumu almışım. Yıkadığım için geri veremiyorum. Tog değerlerinde 2,5 tog için 13-16 derecede giyilir diye gösteriyor. Evim 23 derece. Ben şimdi bu uyku tulumunu atletle bile giydirirsem sıcak olacak değil mi. Yani giydirmeyip yenisini mi alsam. Çok sıcaklar mı dersiniz